sobota, 18 listopada 2023

Jak dbać tanio o urodę?

 


Jak dbać tanio o urodę? Jest na to wiele sposobów, niektóre kontrowersyjne, niektóre kłopotliwe, a niektóre wymagają inwencji. Która jest dobra dla Ciebie, nie wiem, to Tylko Ty wiesz jaka Ci pasuje, czy chce Ci się szukać oszczędności w tej dziedzinie życia. Ja jeśli mogę zaoszczędzić to chętnie z tego korzystam. Kosmetyki czy to do pielęgnacji czy też do makijażu i stylizacji  często z dobrym składem i jakości dobrej są dość kosztowne. Ale nie musimy wydawać na nie dużej kwoty jeśli tylko odrobinę pomyślimy. 



Na początek polecam szukać kosmetyków jako dodatek do prasy kobiecej. Obecnie jest np. rewitalizująca maska-peeling do twarzy  firmy Vianek w czasopiśmie „Zwierciadło” koszt gazety 12,99 zł, koszt peelingu w Hebe coś koło 29 zł. Dostajemy kosmetyk w dobrej cenie, a dodatkiem jest gazetka którą poczytamy w oczekiwaniu na działanie kosmetyku. Kolejny pomysł to przeszukiwać zasoby Internetu, strony producentów mają promocje, czasem można wskoczyć na promocje dnia na allegro. Ja chcąc kupić konkretny kosmetyk  np. podkład sprawdzam czy nie ma promocji w drogeriach do których mam aplikacje, następnie szukam w necie w tym allegro. Ostatnio szukałam podkładu Loreal TrueMatch, w drogeriach cena tego podkładu to 77 zł, na allegro znalazłam już w cenie 38 zł, nie wiem jak dla Was ale dla mnie to różnica warta uwagi. Takie odimienne ceny spotykam w wielu momentach, peeling do skóry głowy trafiłam w promocji dnia zamiast 30 zł kosztował 8,5 zł, owszem data ważności 3 miesiące, ale ja go spokojnie zużyje w ty okresie. Naprawdę szukajcie promocji, nie trzymajcie się stałych ścieżek, warto poświęcić chwilę na przegląd Internetu, dobrze mieć aplikacje drogerii dzięki którym często mamy możliwość uzyskania dodatkowej zniżki. Czasem w dyskontach typu Lidl, Biedronka czy Aldi są sezonowe promocje na produkty z poza ich stałej oferty, niedawno córka żel pod prysznic YOPE wypatrzyła w takim sklepie z 50% przeceny (obecnie na stronie producenta są duże promocje, warto zrobić zapasy). Mój mąż i córka uwielbiają kosmetyki YOPE.  Ogólnie teraz z okazji wszelkich BLACK można w dużo niższej cenie zrobić zakupy i uzupełnić braki sporo oszczędzając. Jeśli macie jeszcze jakieś fajne pomysły podzielcie się, na pewno wiele osób chętnie z nich skorzysta.

Po za wyżej wymienionymi zakupowymi pomysłami na tanie dbanie o urodę, oczywiście  pozostają domowe, naturalne sposoby o których pisałam już we wcześniejszych postach:  Samodzielny masaż twarzy - młody wygląd bez skalpela i botoksu, Domowa maseczka z żółtka, Tanie dbanie o urodę, Oliwa i oleje w kosmetyce , Naturalne natłuszczanie i ochrona skóry


1 komentarz:

  1. Warto wcześniej upatrzyć sobie kilka kosmetyków i kupić w promocji za jakiś czas, albo drugi na zapas jeśli wiemy , że i tak zużyjemy. Oczywiście zdarza mi się kupno kosmetyku nieplanowanego wcześniej, ale jest to produkt tani najczęściej.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"