wtorek, 11 lipca 2023

Ogrodowe skarby do spiżarki

 


Kolejne przetwory wleciały do spiżarki, zlałam już nalewkę z rabarbaru, wyszło 1,5 l w zimie się przyda by ugościć znajomych i urozmaicić ciasto i kawę kieliszeczkiem nalewki. Zlałam również nalewkę z malin (maliny zeszłoroczne mrożone) wyszło również 1,5 l. Nastawiłam nalewkę z czerwonej porzeczki (uwielbiam), zrobiłam 7 słoików dżemu z czerwonej porzeczki, a dziś zaczynam zbiór czarnej. Uwielbiam nalewkę z czarnej porzeczki (robię tak samo jak z czerwonej) więc nastawię i z tych owoców, oraz zrobię dżem. Czas już na dżem z wiśni i nalewkę, bo za chwile to tylko sroki się najedzą naszych wiśni. To ostatnie przetwory przed naszym wyjazdem urlopowym. W tym roku mamy rwany urlop po kawałku ze względu na męża wyjazd do sanatorium na rehabilitacje po wypadku. Na razie owocowe przetwory pojawiają się w spiżarce, od sierpnia zaczną się również warzywne.



Zdjęcie z zimowego "wykorzystania" nalewki, 
bo nalewki po zlaniu uwielbiają postać i nabrać smaku i najsmaczniejsze są zima.


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"