poniedziałek, 29 września 2014

Kapsułki Vizir - dalsze testowanie


Tak jak pisałam wcześniej testowałam kapsułki na kolorowych rzeczach. Jest to fajne, że kapsułki nadają się do białego oraz do kolorowego prania. Mam wrażenie, że na kolorowych ubraniach sprawdziły się lepiej. Kolory ładne, wszystko czyste, miły zapach (nie używam płynów do płukania). Doprały się jeansy najstarszego syna, a on naprawdę potrafi ubrudzić ubrania. Jedyną rzeczą jaka się nie wyprała (wrzuciłam testowo, zawsze odplamiam, ale chciałam spróbować czy może przypadkiem da radę) - moja bluzka z plamą od oleju. Kołnierzyki w koszulach ładne czyste, mankiety również. Ogólnie z efektu prania kolorowych ubrań za pomocą kapsułek jestem zadowolona! Niestety nadal cena jest wysoka, na razie jakość kapsułek nie przewyższała innych środków na tyle bym zdecydowała się na zakup kapsułek. Jest to na pewno duża wygoda, nic się nie rozlewa, małe estetyczne opakowanie,  nie muszę czyścić szufladki w pralce, nie odmierzam, po prostu wkładam kapsułkę i z głowy. 


Pytacie, czy dostałam się do każdej kampanii. Nie niedostałym się, oraz nie we wszystkich biorę udział. :) Obecnie trwa nabór do testowania pasy do zębów, nie używam past z fluorem, więc nie biorę w niej udziału, nie zgłosiłam się. 

3 komentarze:

  1. ja muszę przyznać że testowałam jedną kapsułkę Viziru na białym i niestety nie jestem zadowolona no może dlatego że mam bardzo twardą wodę a pisze że w takim przypadku trzeba wrzucić 2 kapsułki a ja niestety miałam jedną i wszystko wyszło takie jakby nie doprane ..zapach bardzo miły ale niestety jak na razie nie mogę się konkretnie wypowiedzieć na temat kapsułek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmując średni koszt jednej kapsułki około 1 zł, to takie pranie kosztowało by 2 zł. Cudnie, u mnie średnio 5 prań w tygodniu, to kwota około 40 -50 zł miesięcznie by wyszła. Mało nie jest....

      Usuń
  2. Fakt, koszt zakupu kapsułek jest dość wysoki. Próbowałam znaleźć większe opakowania, sądziłam, że będzie taniej, jednak poniżej 1 zł nie schodzi. Ja obecnie używam Ariela, doprane i pięknie pachnie.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"