piątek, 4 listopada 2016

Mój dzisiejszy jadłospis jesienny




Ostatnio przytrafiło nam się kilka awarii domowych i samochodowych, więc znowu trzeba dokładnie analizować wydatki i wszystko planować.  Musze również bardzo dokładnie planować posiłki by w tym przejściowym okresie jesienno – zimowym nie zaniedbać rozsądnego odżywiania.




Jednodniowy jadłospis jesienny

I śniadanie: jajecznica z cebulą, pieczywo żytnie i bezglutenowe z masłem, herbata zielona

II śniadanie: chleb, masło, pasta ryba, ogórek kiszony, herbata owocowa, jabłko

Obiad: zupa dyniowa na ostro, kluski śląskie z cebulką i boczkiem, buraczki gotowane woda z sokiem z aronii

Kolacja: ciasto z dyni, czekoladowe mleko owsiane (wszystko domowego wyrobu)


Sama piekę wszystkie pieczywa, ciasta, robię pasty, kluski, boczek również jest przez nas peklowany i wędzony. Napój owsiany oczywiście domowej produkcji. Buraczki, ogórki kiszone to nie inaczej jak domowy produkt. 

5 komentarzy:

  1. Oj, u nas tez niespodziewana awaria auta, dentysta i zakup kurtki dla syna (skorzystaliśmy z przeceny ubrań jesiennych). Juz od kilku dni wertuje Twojego, a właściwie tak często tu jestem, że też mojego bloga, w poszukiwaniu inspiracji na oszczedne menu. Pastę z makreli juz zjedliśmy, a wczoraj zrobiłam szyneczke z udka indyczego z mrozonych zapasów. Damy rade!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepysnie. I tak domowo. Glodna sie zrobilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Ty to robisz przy pracy zawodowej? Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie oglądam tv, ograniczyłam korzystanie z komputera (wystarczy, że pracując muszę z niego korzystać), sporo pomagają mi dzieci i mąż, więc jest łatwiej. Ogólnie lubię gotować i piec, myślę że to mi głównie pomaga.

      Usuń
  4. Ze względów zdrowotnych chciałabym przejść na dietę bezglutenową, nie wydaje mi się ona wcale straszna ale jedyne co mnie powstrzymuje to... chleb... ponieważ bezglutenowego nie mogę dostać w mojej okolicy. Mogłabym wypiekać go sama (i już o tym myślałam) ale nie mam sprawdzonego przepisu. Czy mogłabym poprosić o taki na blogu? Jestem kompletnym antytalenciem jeżeli chodzi o pieczenie, ale spróbuję :) pozdrawiam, Aga

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"