piątek, 28 kwietnia 2017

Człowiek, człowiekowi.....




4 komentarze:

  1. Czyżby znów odezwali się hejterzy? :( Tak jakoś wydawało mi się, że to stąd ta długa cisza...

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda. Dlatego nie trzeba oglądać się na innych tylko robić swoje. Nikt za nas życia nie przeżyje.

    OdpowiedzUsuń
  3. taak. nikt tak nie skrzywdzi człowieka jak drugi człowiek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwłaszcza w małych miejscowościach.. Wystarczy jedno słowo, komntarz i jest afera, a ty jesteś tak naprawdę niewinny... Ludzi tez poróżniają często pieniądze... jak była bieda, nie było 500 plus... z koleżanką dogadywałyśmy się super. Wystarczyło, że ja poszłam do pracy, ona zaczeła dorabiać dostała 500 plus na dwoje dzieci i nagle... przestałam być jej potrzebna... jakie to wszystko smutne ;(

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"