piątek, 30 czerwca 2017

Domowe hamburgery



Był przepis na bułki to teraz hamburgery. Ja robię bardzo proste kotlety do hamburgerów. Używam tylko kilku składników. Do tego bułka, pomidor, kiszony ogórek, liście sałaty lub szpinaku, majonez, keczup, cebulka pokrojona w cienkie krążki.




Składniki:

  • mięso mielone (przyjmuje się 150-200 g na jeden kotlet) dowolne, zależnie od preferencji, zdrowia i zasobów finansowych
  • czosnek 3 ząbki
  • 2 łyżki musztardy
  • jedno całe jajko
  • sól, pieprz do smaku

Czosnek obieram i ścieram na drobnej tarce, można oczywiście przecisnąć przez praskę.  Mieszam wszystkie składniki dokładnie i odstawiam mięso ma godzinkę do lodówki. Następnie formuję płaskie, okrągłe kotlety, ja smażę na patelni zwyczajnie, można oczywiście na patelni grillowej, na grillu w piecyku, wszystko zależy, jakie lubimy.

Układamy w bułkach kotlet, warzywa, majonez/keczu lub inny ulubiony sos. Koniec, mamy domowe, zdrowe hamburgery, które dzieci mogą zjeść bez wyrzutów naszego sumienia. Ja używam bułeczki z tego przepisu. Smacznego!

1 komentarz:

  1. Narobiłaś mi takiej ochoty w sumie na bułeczki,że hamburgery są w planie. Apetycznie wyglądają bułeczki z wkładką :)
    Dla nie jedzących mięsa, czy nie przepadających za mięskiem można zrobić ciecierzycy ( i nie tylko) wyszły mi przepyszne.
    Przepis wygląda na prosty i łatwy.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"