środa, 13 września 2023

Rocznica ślubu - budżetowo i romantycznie

Za nami nasza 32 rocznica ślubu. Niby nie okrągła, ale zawsze staramy się by był to wyjątkowy dzień. W tym roku zastanowiliśmy się ile kosztuje wyjście do restauracji, jakieś wzajemnie dla nas drobiazgi i wyszło nam, że lepiej wynająć kwaterę niezbyt daleko by koszt paliwa nie dobijał całości. Zabraliśmy gotową kolację z domu i produkty na śniadanie i zaplanowaliśmy czas w czasie naszego wyjazdu we dwoje. Od początku pandemii nie wyjechaliśmy we dwoje nawet na jedną noc, zawsze z 1-3 dzieci. Wynajęliśmy malutki apartament z aneksem kuchennym, całość 25 m2 i spędziliśmy cudowny weekend we dwoje, zwiedzaliśmy, rozmawialiśmy przy lampce wina, złapaliśmy oddech we dwoje i nie zrujnowaliśmy naszych finansów. Nocleg kosztował na 180 zł podobnie lub więcej wyszła by kolacja w restauracji, cena drobiazgów dla nas to koszt paliwa. Zabraliśmy rowery i zwiedzaliśmy podróżując na nich, więc nie dokładaliśmy kosztów paliwa, a atrakcje wybraliśmy bezpłatne. Uznaliśmy z mężem, że zrobimy z tego tradycję naszych rocznic ślubu. Nie trzeba jechać daleko i mieć milionów w kieszeni…...to taki nasz sposób, każdy robi co lubi i na co go stać.

1. Wiele razem przeszliście, dużo szczęścia na 33 wspólny rok życia.

2. Fajnie, że macie możliwość wyjazdu tylko we dwoje. Gratuluję wspólnych lat i życzę szczęścia na dalsze🙂

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"