niedziela, 24 kwietnia 2016

Sprzątanie, pranie bez chemii.....




Dziś byłam na warsztatach, na których uczyłam się przygotowywać tanie i bez chemii środki do prania i sprzątania. Przyznam, że takie warsztaty i spotkanie z ludźmi, którzy robią takie środki, na co dzień dało mi dużą dawkę wiedzy oraz więcej śmiałości do eksperymentowania z własnymi środkami czystości. Mam kilka „zdobyczy” z tych warsztatów, ale podzielę się recepturami dopiero w chwili, gdy osobiście wypróbuję je, zgodnie z moją zasadą, podaję wam przepisy tylko wypróbowane osobiście przeze mnie, nie znalezione i skopiowane z Internetu. Robiłam dziś płyn i proszek do prania, płyn czyszczący oraz płyn do mycia naczyń i odświeżacz powietrza. Wszystkie produkty są tanie, proste w przygotowaniu, ale czy skuteczne – jeszcze nie wiem. Obiecuję, że opisze każdy z tych preparatów i wyrażę swoje wnioski na ich temat. Po za wszystkim – warsztaty były super, miło spotkać podobnych do siebie „odmieńców”. :) 

4 komentarze:

  1. Próbuj skarbie,czekam na ciekawe rady,oparte na własnych doświadczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio założyłem bloga i czytam też inne w wolnych chwilach. Przeczytałem kilka Twoich postów i widzę że chyba będę tu zaglądał. :D A odnośnie środków czystości, życzę powodzenia jeśli chodzi o efektywność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorota, a gdzie znalazłaś takie warsztaty? Dasz mi znać następnym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, nie wpadłam na pomysł by Ci dać znać

      Usuń

Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"