środa, 8 maja 2013

Tania sałatka ryżowa


Czas na nową propozycję "jak nie marnować żywności".
Dziś sałatka ryżowa, można ją zrobić właściwie ze wszystkiego co znajdziemy w lodówce, no może nie tak wszystkiego, bo marmolada odpada. Sałatka ryżowa jest tania, pożywna i możemy ją przygotować nawet gdy zaskoczą nas znajomi z wizytą. 




Moja sałatka tym razem składała się z:
  • 2 szklanek ugotowanego ryżu
  • puszki kukurydzy konserwowej
  • połowy słoika papryki konserwowej
  • jednej cebuli
  • jednego ogórka świeżego
  • kilku plastrów wędzonego boczku
  • 3 łyżek majonezu
  • pieprzu

Do miski wsypałam ugotowany ryż, a następnie posiekałam w drobną kostkę - paprykę, cebulę, boczek, ogórek. Wszystkie składniki połączyłam razem i przyprawiłam do smaku. Gotowe! 
Sałatkę można zrobić na wiele sposobów: z pieczarkami, żółtym serem, świeżą papryką, pomidorem, porem, cykorią, kawałkami kurczaka, groszkiem itd. Taką sałatką, wiele lat temu, zachwyciła mnie nasza bliska znajoma, właściwie to już nie znajoma, ale rodzina :) (dzięki Mariolu). Od tamtej pory często gości na naszym stole. Oczywiście w czasie majówki też obowiązkowo się pojawiła. 

Jest to setny post na moim blogu!!!!
Dziękuje za to, że czytacie moje przemyślenia, pomysły i wymysły :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"