środa, 28 września 2022

Jadłospisy z XX wieku

 

Jak wiecie bardzo lubię poradniki z przed 2000 roku, a najlepiej z lat PRL-u. Przypomniało mi się, że na blogu mam kilka jadłospisów z tych książek, pewnie tak jak ja zapomnieliście o tych jadłospisach. Ja uwielbiam powracać do nich, uwielbiam buszować w tych książkach, ostatnio znowu dotarły do mnie od znajomej kolejne książki. Dla mnie spotkanie z taką książką jest bardzo fajnym uczuciem. Mając 50 lat odrobinkę pamiętam tych czasów i ich smak. Może zechcecie wraz ze mną „zanurzyć się ponownie w samki XX wieku. 



Jadłospis 1979 roku

Propozycje kolacji z XX w. 

Szkolny jadłospis na 10 dni (ten jest już z XXI w.) 

Jadłospis na czerwiec z XX w. 

Powrót do XX w. - jadłospis obiadowy na dwa tygodnie

Jadłospis tygodniowy - całodzienny dla rodziny z XX w. 


Jak Wam się podoba to jedzenie, propozycje ówczesnych dietetyków? Przypadło Wam do gustu, gotowalibyście tak dziś, a może gotujecie. Ja sporo dań nadal robię w swoje kuchni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"