poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Porady, sukcesy, pytania do szerszego grona itd.


Przypominam, że blog posiada zakładkę "Porady czytelników". Chciałabym Wam zaproponować, by tam się dzielić swoimi poradami, pomysłami, pokazać swoje dania wykonane z przepisów znalezionych na blogu, zadawać pytania itd. Niestety jak na razie technicznie wygląda to tak, że musicie pisać do mnie doruniad@wp.pl lub przez formularz na blogu, a ja będę zamieszczać Wasze treści. Macie mnóstwo wspaniałych pomysłów przydatnych innym, warto było by się podzielić nimi, móc skomentować.

Po wielu dość niemiłych doświadczeniach nie potrafię zezwolić na swobodne dodawanie komentarzy oraz dodawani ich przez zupełnie anonimowe osoby. Wierzcie lub nie, ale niestety spore grono ludzi buszujących w necie po prostu bawi się wstawianiem wulgarnych, chamskich i zupełnie pozbawionych sensu i treści komentarzy. Jak dla mnie są to emocjonalne wampiry, które upajają się czyjąś złością, lustracją, oburzeniem itd. Przepraszam, ale nie po to piszę blog by żywić kogoś niezaspokojone ego.

Zachęcam mocno do dzielenia się własnymi doświadczeniami w temacie oszczędzania, opublikuję karzy pomysł i komentarz. Do tej pory na pytania czytelników odpowiadałam sama, nie miałam zupełnie pojęcia czy te osoby zgodziłyby się na publikację ich pytania by inni mogli im pomóc. Proszę, jeśli chcecie by większe grono nie tylko ja pomogli Wam dodajcie w swoim pytaniu treść "wyrażam zgodę na publikacje". Przysyłajcie zdjęcia swoich prac, dań, wypieków, dzielicie się pomysłami, przepisami, pamiętajcie o dodaniu podpisu, który chcielibyście zobaczyć przy swoim wpisie.



Nie bójcie się być współtwórcami tego bloga.:) Serdecznie zapraszam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"