poniedziałek, 25 listopada 2013

Nie wyrzucamy chleba.....wszytsko się przyda :)


Polecam sposób na nie marnowanie pieczywa. Jeśli mamy w domu chleb/bułki, który już nie jest zbyt świeży, ale nie spleśniał to możemy go jeszcze całkiem fajnie wykorzystać. 

Kroimy w kostkę, wrzucamy do woreczka foliowego/pudełka i możemy tak go zamrozić. W chwili gy są nam potrzebne grzanki do zupy/sałatki mamy pod ręka gotowe pieczywo, które trzeba tylko wrzucić na suchą patelnię i obsuszać na chrupiące grzanki. 
Ostatnio robiłam zupę cebulową i właśnie użyłam do niej takiego zapasu "grzanek" z zamrażarki. Nie marnujemy dzięki temu chleba, nie wyrzucamy, nie zanieczyszczamy ziemi, nie powiększamy wysypisk, no i oczywiście oszczędzamy bo nie wyrzucamy naszych pieniędzy do śmieci. 

4 komentarze:

  1. Super pomysł z wrzuceniem grzanek do zamrazalnika. Niby taki oczywisty, a na to nie wpadlam:) zawsze robie grzanki z resztek i i tak i tak czesc z nich wyrzucam.

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurcze dzięki za pomysł ja na to nie wpadłam niby bułki suszę i mielę ale na grzanki nie wpadłam ..Dzięki Mądra kobieto!!Zdrówka i Buziaczki !!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :) ja mrożę pieczywo (głównie bułki), potem je rozmrażam i zapiekam w piekarniku z masłem czosnkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł, czyli stary chleb się nie zmarnuje :)

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"