czwartek, 14 maja 2015

Wiosenny jadłospis całodzienny dla rodziny XXI w.




W internecie znalazłam przykładowy jadłospis na stronie promującej zdrowe odżywianie. W związku z uwagami do zamieszczonego przeze mnie wcześniej jadłospisu dla rodziny z XX w. Szukałam przygotowanego przez dietetyków współczesnego całodziennego jadłospisu. Jest to jadłospis przygotowany na okres wiosenny, dla osób chcących świadomie się odżywiać, nie stosujących gotowych dań wypełnionych wieloma chemicznymi dodatkami. Krótko mówiąc dla osób, które nie chcą iść na skróty, świadomych składu produktów stojących na sklepowych półkach. 


Śniadanie:
musli z owocami
kanapka: chleb razowy, pasta z kiełków, sałata, szczypiorek
kawa zbożowa z mlekiem

Drugie śniadanie:
kanapka: grahamka, masło, 2 plasterki pieczonego indyka, sałata, ogórek
jabłko, pestki dyni
woda

Obiad:
krem z kalafiora
łosoś z koperkiem
ryż brązowy na sypko
surówka zielono-czerwona

Kolacja:
sałatka jarzynowa z ryżem
chleb razowy
herbatka owocowa


Wiem, wiem trzeba trochę pobyć w kuchni, nie ma rady. Coś za coś.........

4 komentarze:

  1. To nie jest jadłospis dla osób z małą ilością kasy. Ten jadłospis w tej formie to ok. Stówy dziennie. No może mniej. To żart?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, to nie jest jadłospis dla oszczędzających. To propozycja współczesnych dietetyków, jako przykład do propozycji dietetyków z XX w. :)

      Usuń
  2. Nieprawda, jeśli samemu piecze się chleb, robi wędlinę i sadzi kiełki to wychodzi dużo taniej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten łosoś podbija kwotę niestety, można by zastąpić go inną rybą :)

      Usuń

Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"