niedziela, 23 marca 2014

Oszczędności na usługach


Obecnie robimy w domu kilka małych remontów i tu również odzywa się moje oszczędzanie. Mąż układa w kuchni sam glazurę którą zakupiliśmy w promocji około 6 miesięcy temu (za 100 zł), glazury nie mamy od początku w kuchni, czyli od ponad 6 lat, więc nadszedł czas na zmianę tego stanu. Malujemy sami, a kupując farbę też staramy się wybrać dobra jakość za rozsądną cenę. W domu robi się ładnie i czysto. Malowaliśmy też ponad 6 lat temu, dzieci były małe (3, 5 i 10 lat), więc ściany były naprawdę już brudne. Każdy lubi zmiany. 
Teraz przygotowuję się finansowo i mentalnie do wymiany okularów. Mam nadzieję, że jakoś się uda mi w końcu wymienić okulary. 
Zmykam do mojego domowego fryzjera (męża) farbować włosy, jutro zrobię sobie hennę na brwiach i mogę powitać wiosnę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"