niedziela, 9 marca 2014

Pizza z brokułami


Mija mój pierwszy tydzień na diecie wegetariańskiej. Jak na razie nie ciągnie mnie do mięsa. zachcianki jakie mnie nachodzą to np. pieczarki faszerowane, paszteciki z kapustą i grzybami, pure z fasoli, czyli nic co zawiera mięso. Wczoraj rodzinie robiłam pizzę, jedli z wędliną jak zazwyczaj. Dla siebie przygotowałam z mrożonymi brokułami, była naprawdę smaczna, brokuły były przyjemnie chrupiące, nie rozgotowały się. 


Posmarowałam pizze sosem pomidorowym przygotowanym z koncentratu pomidorowego rozrobionego z wodą, oregano i chili. Następnie ułożyłam konserwową paprykę posiekaną na paseczki i mrożone różyczki brokuła, posypałam wszystko serem i piekłam dalej jak każdą inną pizze domową
Zjadłam smaczną, wegetariańską pizzę. :) w sumie pizza z brokułami wyszła tańsza niż z wędliną, paczka brokuł wystarczyła by na posypanie wszystkich placków, a kosztowała 2,49 zł. Czyli bez mięsa było by taniej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"