wtorek, 10 marca 2015

Jadłospisy na okres przedwiośnia i wczesnej wiosny


Mały powrót do tego, co już było. Wstawiłam linki do jadłospisów obiadowych na tydzień z zeszłych dwóch lat. Wyszukałam jadłospisy w przybliżeniu z tej pory roku, wszyscy wiemy, że na sposób naszego odżywiania wpływa to, co jest bezproblemowo dostępne w sklepie. Moje jadłospisy są głównie bezpszenne. Obecnie do diety bezpszennej syna ja się dołączyłam, co daje mi naprawdę bardzo pozytywne rezultaty zdrowotne. Króciutkie wspomnienia moich poczynań organizacyjnych, dietetycznych i kulinarnych w obliczu niewielkich zasobów finansowych. Nie są to przykłady jadłospisów zalecanych przez dietetyków, są przykładem jak przetrwać nie dysponując większą kwota niż 800 zł na wyżywienie pięcioosobowej rodziny. 



Jadłospis z dnia 20 marca 2014 roku

Jadłospis z dnia 7 marca 2014 roku

Jadłospis z dnia 24 lutego 2014 roku 

Świąteczne menu z dnia 28 marca 2013 roku 

Jadłospis z 25 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 18 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 12 marca 2013 roku 

Jadłospis z dnia 5 marca 2013 roku 




Moja pizza domowa

5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Autorka Bloga podała że 800 zł dla 5 osób a nie 500 zł dla 8 osób!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, rzeczywiście, przepraszam :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. no bardzo oszczędnie tez bym tak chciala umieć wydawac rozsądnie pieniądze

    OdpowiedzUsuń

Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"