piątek, 8 marca 2013

Batony musli z okazji Dnia Kobiet

Za oknem biało, mróz co raz większy, więc może odrobinę słodkości na pociechę zwłaszcza, że dziś Dzień kobiet, więc można zaszaleć. Dziś polecam Wam domowe batony musli. Batony mogą być w wersji z glutenem lub bez.





Batony musli


  • szklanka otrębów gryczanych,
  • szklanka płatków owsianych lub szklanka amarantusa ekspandowanego 
  • po 1/2 szklanki słonecznika, siemienia, sezamu, 
  • szklanka rodzynek lub żurawiny
  • 100 g masła/margaryny
  • 6 łyżek cukru
  • 2 łużki miodu
Wszystkie nasionka prażyłam na suchej patelni, na koniec dodałam sparzone rodzynki. Przesypałam do miski i zabrałam się za spoiwo - masła (ja użyłam margaryny), 6 łyżek cukru, 2 łyżki miodu. Rozpuściłam wszystko, potem wymieszałam z nasionkami i wyłożyłam na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, mocno wklepałam w blachę mazie i do lodówki, po godzince nadają się do krojenia. Batony są fajne do szkoły, pracy, jako przekąska. Smacznego!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"