wtorek, 1 sierpnia 2023

Coś z niczego - pokrowiec na zestaw noży ze starych jeansów

 


Z racji, że podróżujemy z własnym wyżywieniem z powodu naszych różnych diet zabieramy ze sobą podstawowe wyposażenie kuchenne, które niestety często jest złej jakości w apartamentach, a jednym z nich są noże. Skompletowaliśmy swój własny zestaw noży by móc z nimi podróżować, ale najczęściej noże są do ustawienia w bloku, albo zupełnie luzem, ewentualnie jest pokrowiec na jeden nóż. Kupić gotowy pokrowiec to porażka, bo ja mam taki własny zestaw noży który chciała bym zawsze mieć przy sobie gdy gotuję. Widziałam nieraz programy kulinarne gdzie profesjonalista wyjmował własny zestaw w pokrowcu i według mnie wyglądało to cos w tym rodzaju jak sama stworzyłam. Wykorzystałam do uszycia pokrowca stare jeansy syna z których wyrósł. Jest o pierwsze podejście do tematu i myślę, że mam już pewne przemyślenia i kolejny powstanie już doskonalszy. Nie mogłam nigdzie znaleźć wskazówek jak taki pokrowiec uczyć, więc wzięłam dwa kawałki materiału uszyłam kieszonkę a potem odmierzając każdy nóż wystębowałam dla każdego miejscówkę. Troczki do wiązania zrobiłam ze szwów fabrycznych które wycięłam ze spodni i tak powstał wygodny podróżny pokrowiec na moje noże w wyniku recyklingu starych jeansów syna. Chwila mojej pracy i nic więcej mnie to nie kosztowało. Uwielbiam jeans można z niego wiele przydatnych rzeczy uszyć a dzięki takim przeróbką nie wyrzucamy ubrań tylko dajemy im nowe życie.





2 komentarze:

  1. Jest pani bardzo zaradna kobiet. Brawo za pomysł!

    Tak sobie właśnie zdałam sprawę że jest to obecnie jedyny blog jaki czytam. Dziękuję 🥰

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"