poniedziałek, 10 kwietnia 2017

Bezglutenowy zakwas na żurek




Robiłam go już rok temu na święta, wyszedł super, więc pozostał w naszym domu na stałe. Dzięki temu przepisowi rodzina może nadal cieszyć się prawdziwym żurkiem z domową białą kiełbasą i domowym pieczywem podanym do niego. 



Składniki:
  • 100 g mąki ryżowej
  • 300 ml ciepłej wody
  • 2 liście laurowe
  • 1 łyżeczka majeranku
  • 2 ząbki czosnku

W dużym słoiku mieszamy wodę z mąką, dokładamy obrany i starty czosnek lub drobno siekany oraz przyprawy. Przykrywamy gazą i odstawiamy na 5 dni, codziennie mieszamy drewnianą łyżką. 

2 komentarze:

  1. Jejku Dziękuję! to dla mnie bardzo ważne:) Twoje wpisy są inspiracją,poza tym mam podobny pogląd na życie.Pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestes dla mnie autorytetem szanuje Cie za Twoje poglady staram sie wprowadzac twoje rady w zycie wiec prosze powiedz mi kochana czy warto pracowac prawie ze w obozie pracy, skad wraca sie zmeczonym tak bardzo ze nie ma sie na nic ochoty, prace wykonuje sie ze lzami w oczach za 1100zl niby 3/4 etatu a jest sie w pracy prawie 60 h w tygodniu.sytuacja finansowa nie jest bardzo zla, dlugo nie mialam pracy raz radzilismy sobie lepiej raz gorzej bywalo( maz ma firme wiec roznie bywa) kregoslup boli nie milosiernie( a pracowalam nieraz ciezko np przy wyrobie drzewa z mezem) nie wiem co robic mam wsparcie w partnerze on rozumie ze tam jest harówa nie ma nic przeciwko zebym odeszla pracuje 2 tygodnie ale plakac mi sie chce kazdego dnia jestem traktowana jak scierwo bo jestem nowa kto wie jak dlugo beda mnie tak traktowac. Co robic prosze powiedz. Pozdrawiam Klaudia

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"