wtorek, 29 czerwca 2021

Koniec pierwszego półrocza 2021 roku

 


Kończy się czerwiec, mija pierwsze półrocze 2021 roku. Staramy się nadal nie wydawać pieniędzy na odzież, obuwie, rozrywki typu restauracja, kawa na mieście itp. Zakupiłam dwie książki w cenie 22 zł z przeceny bo lekko okładki były uszkodzone, mnie to nie przeszkadza, a książki świetne. Za kilka dni moje urodziny, poprosiłam o roczna prenumeratę „Szycie krok po kroku”  nadszedł czas na wyszycie „przydasiów” dzianin i tkanin zbieranych przez lata. Wracam do dziergania na drutach, obecnie robię letnią torebkę. Chce też zafarbować trochę bielizny która jest w dobrym stanie tylko biel przestała być śnieżnobiała i mam do zafarbowania białą spódnicę tak zwana gazowa, chce spróbować farbowania w pralce. Córka ostatnio poprała obuwie sportowe i zmieniła w nim sznurówki, wyglądają całkiem fajnie i można je jeszcze używać. Na wakacje wydrukowała sobie wyszukane w necie 100 pomysłów na to co zrobić w wakacje i zaczyna konsekwentnie odhaczać, wczoraj przejechała 6 km na rowerze i uznała, że to będzie częściej powtarzać. Pomysłów jest sporo i nie wymagają nakładów finansowych. Polecam wyszukać dla dzieci podobne pomysły w Internecie myślę, że są zróżnicowane wiekowo.

W ogrodzie postawiliśmy basen, najstarszy syn jak tylko pogoda pozwala korzysta, córka robi sobie leżenie w basenie z koktajlem i oczywiście jakieś fotki trzaska przy tym. Uprawiamy warzywa, opalamy się, robimy wszystko jak byśmy byli na letnisku.

Znajoma ostatnio opowiadała mi, że postawiła fotel rozkładany na maleńkim balkonie, robi sobie drinki z parasolką, opala się, spaceruje w parku, chodzi do muzeum w dni bezpłatne, zwiedza wszystkie muzea w mieście, siada z książka przy fontannie miejskiej, wykupiła karnet na basen, jeździ na rowerze nad staw i rozkłada się tam z kocykiem, chodzi do parku na bezpłatną medytację, jogę i czuje się jak by była na wakacjach.

Myślę, że wiele zależy od naszego nastawienia i oczekiwań. Dużo jest w naszej głowie!



Zachód słońca z mojego okna w kuchni :)

2 komentarze:

  1. Witam.
    Super że tak dobrze się czujecie. My w przyszły poniedziałek wyjeżdżamy nad morze ale do takiej dziury że jest tylko cisza i spokój. W zeszłym roku byliśmy, spodobało się i wracamy. Mamy też ogródek, leżaki są wystawione i się plazujemy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widok zachodu słońca,jak na Hawajach,czy innych podobnych krajach:)

    Pochwal się Oszczędnie,co podziałaś z tkanin :)

    Na ciuchach ,to ostatnio byłam pod koniec lutego 2020 r.Potem nas zamknęli :(
    W necie kupiłam nowiutką kurtkę zimową w bardzo dobrej cenie z licytacji,ciepła i jak szyta jak na mnie
    Jedynie odprułam ściągacze,bo o tyle były rękawy za długie akurat o ściągacze.

    Dawno to farbowałam bardzo często w wielkim garze odzież.Odkąd gar mi wyszedł i nie wrócił,to była długa przerwa.
    Kilka dni temu po raz pierwszy farbowałam w pralce.Bałam się,to wzięłam takie gorsze.
    Na czarny kolor w 90 stopniach wyfarbowałam czarną wypłowiałą spódnicę
    (grubsza bawełna) i niebieską jens.
    Czarna nabrała koloru a niebieską wyszła taka bardzo ciemna popielata.grafit?
    Koszt farbki 3 zł szt.,wzięłam 3 sztuki w necie,przy okazji innych zakupów.
    Pózniej córce porządne spodnie czarne,wrzuciłam na 60 stopni i wyszły świetnie.. Nabrały czerni i plamka,którą miały jasną zniknęła.
    Do bębna rozpuszczony barwnik wlewałam.Nic mi guma się nie zafarbowała.
    łatwiej,niż farbowanie ręczne w garze i mieszanie,co chwilę.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"