piątek, 19 października 2018

Zadbajcie o siebie!!




Czy dbacie o siebie, czy pamiętacie o sobie? Czy w tej codziennej pogoni nie zapominacie o tym, co jest dla Was ważne? Czasem mam wrażenie, że biegnę schematycznie i tak upływam mi dzień za dniem, Zapominam o odrobinie egoizmu, który chroni mnie i broni przed zagubieniem siebie. Ta odrobina egoizmu nie kosztuje, a wręcz przeciwnie dodaje na tak wiele, bo gdy zapominany o sobie to, co dnia tracimy cząstkę siebie, mam nadzieję, że nie na zawsze. Ciągle otoczenie, rodzina stawia nam oczekiwania, wymagania, ale czy musimy im wszystkim podołać? Myślę, że nie, kto powiedział, że perfekcja jest najważniejsza w życiu? Kocham porządek, ład i ustabilizowaną codzienność, ale nie monotonię, szarość i niezmienność. Lubię niespodzianki, lubię je też robić, lubię mówić miłe rzeczy i je słuchać. Lubię odskoczyć od rutyny, lubię poleniuchować czasem, chciałabym jeszcze nauczyć się bezwarunkowo lubić siebie, ale to dość mocno złożony proces, małymi kroczkami dojdę do tego.  Ale cały czas pamiętam, że niewolno czekać z realizacją marzeń i pragnień, bo będzie na to, co raz mniej czasu! Dziś zasłuchuję się muzyką, praktykowałam jogę, zrobiłam sobie maseczkę, czytam, leżę i sennie spoglądam przez okno, a przed wszystkim zrobiłam sobie wolne w pracy.  Urlop należy się każdemu, nie musimy go spędzać tylko i wyłącznie ze wszystkimi domownikami, ja czasem lubię pobyć sama, poleniuchować, poleżeć w wannie, poczytać, zjeść czekoladę, być dobra dla siebie!! 
Dbajmy o bliskich, ale nie zapominajmy o sobie……




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"