wtorek, 30 lipca 2019

Książki warte przeczytania



Sporo książek wyszukuję w bibliotece, ostatnio również zapisałam się na kolejne nowości. 


Chcę zachęcić Was do przeczytania "Wszystkie życia Hedy Lamarr" M. Benedict

Po przeczytaniu "Pani Einstein" sięgnęłam po kolejną pozycję tej autorki. Lubię jej pomysł na pokazanie światu kobiet, które dużo wniosły, ale zostały pominięte przez historię. Kolejny przykład stereotypowego traktowania kobiet, tym razem - ładna buzia równa się głupia i pusta kobietka, jak bardzo pozory mogą mylić. Ciekawa jestem jej kolejnej pozycji "Pokojówka miliardera", mam nadzieję, że się nie zawiodę.



Kolejną pozycją dla mnie bardzo ciekawą jest fantastyczna biografia, zupełnie odmienny od wyobrażeń wizerunek "kobiety pracującej". Również upolowana w bibliotece.
"(..) Z zasady nie krytykuję dzisiejszego świata. Wybór zawsze wiąże się z utratą rzeczy, której nie wybraliśmy. Unikam wspomnień, nie lubię wracać do przeszłości, Pracując solidnie, porządkuje się świat. Chciałoby się spokojnie odejść. Ludzie kiedyś mniej bali się śmierci, zwyczajnie o niej rozmawiali. Oto jest śmierć szczęśliwa - mówi - pomodliła się, odwróciła do ściany i umarła jak by we śnie" (lat 99)


Jak widać w bibliotece również można wyszukać nowości i być na bieżąco z czytelnictwem, a przy tym nic nie tracić pieniędzy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"