środa, 20 maja 2015

Wersja mojego jadłospisu całodziennego na kilka dni :)



Jadłospis na kilka dni, moja wersja, dla mojej rodziny Jadłospis ten uwzględnia preferencje żywieniowe mojej rodziny, nasz czas, rytm życia domowników, zasoby finansowe, alergie i nietolerancje. Nie jest przykładem dietetycznym. Stworzyłam go sama, nie jestem dietetykiem, nie narzucam nikomu takiego sposobu odżywiania. Nie raz przy okazji jadłospisów pisałam, że u nas drugie danie jadamy na kolację z racji, że mąż z najstarszym synem wraca około godziny 18, a chcemy wszyscy razem usiąść, choć raz dziennie do stołu. Jest to dla nas istotne i dlatego dostosowaliśmy na stałe nasz rytm posiłków do rytmu funkcjonowania domowników. Mąż i najstarszy syn jedzą dodatkowo lunch po za domem, ale zabierają go z domu. Pierwsze śniadanie wszyscy jedzą w domu przed wyjściem do szkoły i pracy, staram się by to by ciepły posiłek

Poniedziałek
I śniadanie: płatki jaglane na mleku
II śniadanie: kanapki z serem żółtym i ogórkiem kiszonym, herbatka z pokrzywy
Obiad: zupa pomidorowa z makaronem
Podwieczorek: ciastka owsiane, jabłka, herbatka owocowa
Kolacja: naleśniki ryżowe z białym serem, sok z aronii z wodą (domowy sok)

Wtorek
I śniadanie: jajecznica z boczkiem, pieczywo z masłem, herbatka owocowa
II śniadanie: kanapki z pasztetem domowym, ogórek kiszony, herbatka z pokrzywy
Obiad: zupa pomidorowa z makaronem
Podwieczorek: ciasto czekoladowe gryczane, sok jabłkowy
Kolacja: ziemniaki, kotlet mielony, buraczki zasmażane, herbata owocowa

Środa
I śniadanie: płatki ryżowe na mleku z miodem i cynamonem
II śniadanie: kanapki z mielonką domową, rzodkiewki z ogródka, herbatka z pokrzywy
Obiad: zupa pieczarkowa z ziemniakami
Podwieczorek: sałatka jarzynowa, pieczywo, herbatka owocowa
Kolacja: sos pomidorowy, makaron, sok z aronii z wodą (domowy sok)

Czwartek
I śniadanie: omlet z dżemem domowym, herbatka owocowa
II śniadanie: budyń
Obiad: zupa pieczarkowa z ziemniakami
Podwieczorek: kanapka z pasztetem i ogórkiem kiszonym, herbatka z pokrzywy
Kolacja: jajko sadzone, ziemniaki, fasolka szparagowa

Piątek
I śniadanie: jajecznica, na maśle ze szczypiorkiem, pieczywo z masłem, herbata czarna
II śniadanie: kanapka z żółtym serem i ogórkiem kiszonym
Obiad: zupa z soczewicy
Podwieczorek: ciastka owsiane, kakao
Kolacja: pulpety w sosie koperkowym, kasza jaglana, marchewka gotowana z groszkiem





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"