wtorek, 3 czerwca 2014

Jadłospis obiadowy na tydzień dla rodziny


W tym tygodniu mamy detoks finansowy więc dla wielu osób nasz jadłospis może wydawać się dziwny, więc postanowiłam wstawić jadłospis z poprzedniego tygodnia. 


Poniedziałek 
Zupa koperkowa 
Kasza pęczak, pulpety w sosie, sałata w jogurcie.

Wtorek
Zupa koperkowa
Ziemniaki, jajko sadzone, fasolka zielona

Środa
Barszcz czerwony z ziemniakami
Naleśniki z białym serem

Czwartek
Barszcz czerwony
Ziemniaki, kotlety rybne, sałatka z pomidorów

Piątek
Krupnik
Ryż z truskawkami

Sobota
Krupnik
Domowa pizza

Niedziela
Kapuśniak z białej kapusty
Kurczak, frytki domowe, sałata z sosem winegret

Taki prosty jadłospis codzienny. Nie wymagający dużo przebywania w kuchni i dużych nakładów finansowych. 

Przechowuję wszystkie jadłospisy jakie napisałam od kilku lat, przyznam, że jest to dość interesująca lektura. Jadłospisy datuję zawsze w czasie pisania, więc mam wgląd w nasze żywienie kilka lat wstecz. 

2 komentarze:

  1. Taki jadlospis podczas detoksu finansowego bardzo by mi sie przydal nawet jesli jest dziwny. Majac 300 zl na miesiac na 3 osoby jest mi naprawde ciezko. Prosze wyslac mi go na mail karla28@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie by się bardzo przydał taki kryzysowy jadłospis z finansowego tygodniowego detoxu. Mając 300 zł na miesiąc na 3 osoby jest mi bardzo trudno. Proszę o ten jadłospis na mail jeśli nie chce Pani go tu publikować-karla28@op.pl.
    Dziś znalazłam przepis na kotleciki z kaszy manny. Mam wszystkie składniki w domu,więc jutro zrobię je na obiad,podam z surówką. Podaję przepis,może się komuś przyda..
    -1 kostka bulionu warzywnego(nie mam,więc użyję po prostu soli,pieprzu,odrobiny tłuszczu i ziół)
    -1 szklanka kaszy manny
    -10 dag sera żółtego
    -1 jajo
    -posiekana natka pietruszki
    -bułka tarta
    -tłuszcz do smażenia
    Zagotować 0,5 litra wody z kostką lub przyprawami,wsypać kaszę i ugotować aż zgęstnieje. Do ostudzonej kaszy wbić jajo,dodać ser i natkę,formować kotlety,panierować w bułce,smażyć na rumiano.

    OdpowiedzUsuń

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"