środa, 7 maja 2014

Menu na przyjęcie


Przetrenowałam, sprawdziło się i osobiście polecam to menu na przyjęcia. Ja je zaserwowałam u syna na przyjęciu po Pierwszej Komunii. Wszyscy byli zadowoleni, najedzeni, a ja nie nastałam się w kuchni. Zrobiliśmy wszystko sam łącznie z chlebem, ciastami i tortem. 


Obiad:
Rosół z makaronem 
Karczek w ziołach, ziemniaki gotowane
Kurczak pieczony, ziemniaczki zapiekane
Surówka z kapusty pekińskiej, buraczki 

Deser:
Lody z owocami i bitą śmietaną

Zimne zakąski:
Śledzie w oliwie
Śledzie w pomidorach z rodzynkami
Sałatka warzywna (klasyczna)
Sałatka z tuńczyka i ananasa
Sałatka ziemniaczana ze śledziem i ogórkiem konserwowym
Wędliny
Grzybki marynowane, pomidor, ogórek
Pieczywo

Ciasta:
Zebra
Pleśniak
Tort

Napoje:
Soki owocowe
Woda mineralna
Kawa 
Herbata

Wszystko wykonaliśmy z mężem sami  pomocą mojej mamy która kroiła wszystko do sałatek. Mięso przygotowałam wcześniej sosu nie zagęściłam i całość zamroziłam. Buraczki również przygotowałam wcześniej i zamroziłam. Spokojnie opanowaliśmy całą uroczystość, mieliśmy czas by porozmawiać z gośćmi i iść na spacer. Całość nie kosztowała fortunę, więc można całość spokojnie opanować i nie paść finansowo. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"