czwartek, 13 listopada 2014

Sezon na dynię - placki z dyni (bezglutenowe)


Dostałam dynię, więc trzeba było podjąć działania w celu jej konsumpcji. Tym razem była zupa z dyni oraz placki. Placki robiłam już, ale trochę inne niż tym razem. Przepis na zupę jest dostępny tutaj. Przepis na inną wersję placków z dyni .

Tym razem użyłam:
  • 1/2 kg startej drobno dyni
  • 4 jajka
  • 1 łyżka mąki ziemniaczanej
  • 3 łyżki mąki kukurydzianej
  • 1/2 łyżeczki imbiru
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 1 mały jogurt
  • 4 łyżki mleka
  • tłuszcz do smażenia
  • dżem/powidła/cukier puder
Rozmieszałam wszystkie składniki po za dynią i dopiero na końcu dołożyłam startą dynię, wymieszałam wszystko razem. Na patelni rozgrzałam olej i na dobrze rozgrzany układałam łyżką niewielkie placki, smażyłam je na złoto z obydwu stron. Podałam z powidłami śliwkowymi. Bardzo fajne danie na kolację. Dynia ma dużo wartości odżywczych i jest sycąc. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"