poniedziałek, 4 stycznia 2016

2015 rok już minął...



Nadszedł czas podsumowania 2015 roku. Był to rok obfitujący w wiele emocji, trudnych i dość zaskakujących. Udało mi się jednak zebrać wiele doświadczeń i wyznaczyć swoje priorytety.

Dzięki temu znalazłam spokój wewnętrzny i mogłam z uśmiechem powiadać Nowy Rok 2016. 

Mijający rok przyniósł mi przekroczenie miliona wyświetleń blogu. Jest to dla mnie ogromny sukces, ale bez Was bym tego nie osiągnęła. Dziękuję Wam, również, że byliście ze mną w trudnych dla mnie chwilach, wspieraliście mnie na każdy dostępny sposób.  Dziękuję Wam, że potraficie akceptować mnie taką, jaka jestem, nie próbujecie zmieniać. Wiem, że popełniam wiele błędów, ale jak to mawiają „nie myli się tylko ten, kto nic nie robi” i „mylić się jest rzeczą ludzką”. 

Staram się pracować nad sobą, bo po to w końcu żyjemy by, co dnia kłaść się bogatszym w doświadczenia niż wstaliśmy rano. Stawiam sobie wiele wyzwań, nie lubię chodzić na skróty.

Teraz czas na podsumowanie 2015 roku.

Najczęściej czytanym postem był „Tani jadłospis obiadowy na tydzień”

Dwa kolejne najczęściej czytane to „Zastosowanie octu w domu” oraz „Jak oszczędzać na jedzeniu”

W grudniu najczęściej czytanym postem był „Za nami święta bez pszenicy”

Najczęściej komentowanym postem w 2015 roku był „Żyjmy własnym życiem, a nie cudzym!” 

Tych statystyk można by mnożyć i przedstawić wiele. Dla mnie najważniejsze jest to, że jesteście ze mną, że mogę pomóc i podzielić się swoimi doświadczeniami.  Dziękuję!!




Życzę Wam by ten rok był czasem odnalezienia spokoju wewnętrznego przez Was, 
byście mogli poukładać i „wysprzątać” swój świat. 
Życzę Wam by rok 2016 był dla Was czasem spokoju i stabilizacji,
 byście mogli z nadzieją spoglądać w przyszłość i nie szarpać się z przeszłością. 
Życzę Wam siły i wytrwałości w dążeniu do spełniania swoich marzeń. 
Pamiętajcie życie jest tylko jedno, można je przeżyć tak jak chcę inni, 
ale można je przeżyć po swojemu. 
Polubcie samych siebie, spędzajcie więcej czasu z tymi, którzy was cenią i kochają, 
nie ma sensu tracić czasu na toksyczne znajomości i związki. 
Nie przedkładajcie związków wirtualnych nad realne, rzeczywiste. 
Mniej fikcji, więcej autentyzmu życzę Wam w życiu. 
Pamiętajcie, że „lubię to” nie zastąpi ciepła dłoni drugiej osoby.
 Niech moc będzie z Wami!! Życzę Wam z całego serca SPEŁNIENIA!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"