czwartek, 18 lipca 2013

Wakacyjny wyjazd

Nadszedł długo wyczekiwany moment. Jutro jedziemy nad morze, mamy tę możliwość dzięki uprzejmości znajomych, którzy jadąc na wakacje, udostępniają nam swoje mieszkanie. Niestety bez tego nie mieli byśmy funduszy na wakacyjny wyjazd. No może tydzień w agroturystyce z własnym wyżywieniem udało by się opłacić. Pewnie wiele rodzin jest w takiej sytuacji, że nie stać ich na wakacyjne wojaże. A może czasem stawiamy za wysoko wymagania? Wiele razy spędzaliśmy urlop w pokoju ze wspólną łazianką i kuchnią, nie był to dla nas problem. W tłustszych latach wynajmowaliśmy elegancki apartament, domek nad jeziorem, albo wykupowaliśmy wczasy z pełną obsługą. Dopasowywaliśmy się o danej chwili finansowej. Może czasem warto rozejrzeć się wśród znajomych i zastanowić nad zamianą mieszkań, oczywiście jeśli są to różne miejscowości. Zawsze to jakaś odmiana - zmiana klimatu, potrzebna dla zdrowia, podobno jest już przy 50 km od miejsca zamieszkania. Polecam rozważyć taką formę. A może uda się przenocować jedną noc w jednym miejscu, kolejne dwie u kogoś innego. Może znajomi odstąpią Wam kawałek podłogi, łazienkę na godzinę i gorącą wodę. Zabieracie materace/karimaty, śpiwory i w drogę. Innym razem to Wy możecie zapewnić im nocleg. Dzięki temu możemy niedrogo podróżować.

Czyli jutro ruszamy w drogę, będą inne dania, szybkie, nadmorskie, ale nadal oszczędne. Zwiedzanie, rozrywki wakacyjne w rozsądnej cenie - wiecie, że wycieczka statkiem z Gdyni na Hel, dla naszej rodziny, to koszt 220 zł!!! Zatem uprzejmie podziękujemy. Wejście do zamku w Darłowie na wszystkie wystawy, to kwota dla nas ponad 70 zł. Zatem musimy wybierać rozsądnie atrakcje dla naszej rodziny. O tym wszystkim postaram się napisać.

Zatem do przeczytania już nad morzem.

Idę uruchomić domową piekarnię. Mam do upieczenia: 3 bochenki chleba pszennego na zakwasie, bezy, ciastka owsiane, ciasto zebra, biszkopty bezglutenowe i 3 bochenki chleba bezglutenowego oraz bułki pszenne. Po między tym wszystkim zapiekanka na obiad :)

1. Życzę miłego wypoczynku,pogody i zwiedzania ciekawych miejsc oczywiście za małą kasę. Fajne podejście do życia i Pozdrawiam Aga.

2. Udanych wakacji i dużo słońca! My startujemy dopiero za 3 tygodnie. Pozdrawiam. Małgosia

3. Wspaniałego Wypoczynku i super nie skwarnej pogody .. miłego moczenia się w morzu ..Buziaczki !!Ma..

"Artykuł 216 Kodeksu karnego brzmi:
Kto znieważa inną osobę w jej obecności albo choćby pod jej nieobecność, lecz publicznie lub w zamiarze, aby zniewaga do osoby tej dotarła, podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności"
Nie godzę się na wulgarne zachowanie, krytykę dla krytyki bez konstruktywnej wypowiedzi i chamstwo. Proszę o nie przysyłanie ofert swoich produktów w komentarzach. Zwłaszcza dotyczy to stron z pożyczkami!! Komentarze o takiej treści nie będą publikowane. Przed dodaniem komentarza po raz pierwszy, proszę o przeczytanie strony "O mnie"